donderdag 29 maart 2012

lapjes, draadjes en wat breipriemen

Aloha,

na heerlijk in de tuin gezeten te hebben is het nu weer eens tijd om mijn blog bij te werken. Allereerst mijn twee eendjes showen! Buiten in de tuin gebreid onder het toezicht van ons 3jarige buurmeisje van verderop in de straat.
Daarnaast trouw verder gewerkt aan de blokken van de maand februari, dit is het derde blok:
En de 4de ligt al klaar om in elkaar gezet te worden, tsja, lekker fel allemaal maar dat mag weleens! Het plan is om er een opbergzak van te maken voor de lege tasjes in de keuken. Daarvoor heb ik minimaal 6 blokken nodig dus daar ben ik nog even zoet mee.

Verders word er heftig doorgewerkt aan mijn samourai, op 3/4 nu, en voor in de tuin heb ik een klein borduurtje van een beertje gestart. Zo'n lievelingetje van TattyTeddy met een hartje in de pootjes.

Tot de volgende update!

groetjes,

Arja alias adriana214

Geen opmerkingen:

Een reactie posten