maandag 24 september 2012

September Blues

Goedemiddag!

Even bezig geweest in de tuin; aardig wat onkruid te wieden,  en een kruiden tuintje  aangelegd deze zomer . En  vanmiddag dacht ik dat ik niet zoveel had gemaakt de laatste tijd maar dat viel reuze mee toen ik mijn foto's er eens op nakeek.Aldus even een lange rij foto's van mijn laatste projecten:
Ja, nog een beetje kaal maar inmiddels groeit het mooi dicht.







Maar dit is een handwerkblog dus:

Allereerst een schaarkussentje gemaakt, het borduurtje had ik al even liggen maar het moest nog even inelkaar gezet worden. Was wel een uitdaging met het metallic-garen.

Dom, in een lekturama map getrapt waarbij 2 bolletjes haakgaren zaten, keurig opgezegd want das me echt te duur. Hiervan een tasje in schelpmotief gehaakt, past dus mooi bij mijn zuurstokjurkje!


En dit lieve diertje tussendoor even gemaakt op een vrije namiddag.
Een kleed  in 2 weken tijd gehaakt: grannysquare van restjes Zeemanwol
Het fluffy gebreide kussen is inmiddels ook in gebruik, eindelijk op de markt een stuk binnenvoering kunnen kopen voor weinig.
En nog 1.5 bol over voor het breien van een sjaal, jawel hier ben ik dus nog wel even zoet mee.

 Met veel plezier tussendoor een zakje voor mijn shag gemaakt, heerlijk een week aan het quilten geweest de stofjes heb ik van Ralph gehad.
En mijn huidige project:jawel, weer een quilt: het word een hexagontas!

En dit schatje is inmiddels als paartje deur uit,
ook een tweede paar gebreid in blauw/rood

En dan nog een paar slierten gehaakt voor het vliegengordijn, nog 20 te gaan...en vordert gestaag.
Wel tot snel want binnenkort zijn er een paar quilts volledig klaar, een placemat en de blauwe poefquilt zijn nu al een heel eind doorgepit.

Laterzzz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten